Система крюкових кронштейнівRenault
C 380 Euro 6 16 Ton haakarmsysteem
Система крюкових кронштейнів
Renault
C 380 Euro 6 16 Ton haakarmsysteem
фіксована ціна додається ПДВ
31 000 EUR
(37 510 EUR брутто)
Рік випуску
2017
Стан
Вживаний
Місцезнаходження
ANDELST 

Зображення показують
Показати карту
Основні дані
Ціна та місцезнаходження
фіксована ціна додається ПДВ
31 000 EUR
(37 510 EUR брутто)
- Місцезнаходження:
- ANDELST, Нідерланди

Зателефонувати
Технічні деталі
- Пробіг:
- 649 223 км
- Потужність:
- 285 кВт (387,49 к.с.)
- Перша реєстрація:
- 01/2017
- Тип пального:
- дизель
- Розмір шини:
- 315/80 22.5
- Конфігурація осей:
- 4x2
- Колісна база:
- 5 000 мм
- Паливо:
- дизель
- Водійська кабіна:
- денна кабіна
- Тип передачі:
- автоматичний
- Клас викидів:
- Євро 6
- Підвіска:
- сталь-повітря
- Кількість місць:
- 2
- Загальна довжина:
- 7 700 мм
- Загальна ширина:
- 2 500 мм
- Загальна висота:
- 3 000 мм
- Обладнання:
- ABS, EBS (Електронна гальмівна система), блокування диференціала, електричне регулювання вікон, кондиціонер, круїз-контроль
Деталі пропозиції
- ID оголошення:
- A204-39-605
- Референсний номер:
- 43758
- Оновлення:
- останній раз 16.12.2025
Опис
= Additional Options and Accessories =
- 50 mm trailer coupling
- AP axles
- Flashing lights
- Camera with monitor
- Roof hatch
- Euro 6
- Rear air suspension
- Center armrest
- Radio/CD player
- Reversing camera
- Sun visor
- Toolbox
- PTO (power take-off)
= Remarks =
- 16-ton hooklift (Type: Dalby SHM3C16M)
- System length: 500 cm
- Hook height: 145 cm
- Container outside of safety inspection
- Engine type: DTI 11 380D EUVI
- Extendable underrun protection
- Storage box
- 13-ton rear axle!
- In good condition!
= Further Information =
General information
Number of doors: 2
Technical information
Engine displacement: 10,837 cc
Axle configuration
Tire size: 315/80 22.5
Front axle: Max. axle load: 8,000 kg; steering; tire tread left: 50%; tire tread right: 50%; suspension: leaf spring
Rear axle: twin tires; differential lock; max. axle load: 13,000 kg; tire tread left inner: 60%; tire tread left outer: 60%; tire tread right inner: 60%; tire tread right outer: 60%; reduction: hub reduction axles; suspension: air suspension
Weights
Unladen weight: 9,245 kg
Payload: 10,255 kg
Gross vehicle weight: 19,500 kg
Condition
Technical condition: good
Optical condition: good
Kfedpsxt Evzofx Ab Aea
Product safety
Manufacturer: Clean Mat Trucks B.V. Wageningsestraat 17 6673DB ANDELST, NL
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
- 50 mm trailer coupling
- AP axles
- Flashing lights
- Camera with monitor
- Roof hatch
- Euro 6
- Rear air suspension
- Center armrest
- Radio/CD player
- Reversing camera
- Sun visor
- Toolbox
- PTO (power take-off)
= Remarks =
- 16-ton hooklift (Type: Dalby SHM3C16M)
- System length: 500 cm
- Hook height: 145 cm
- Container outside of safety inspection
- Engine type: DTI 11 380D EUVI
- Extendable underrun protection
- Storage box
- 13-ton rear axle!
- In good condition!
= Further Information =
General information
Number of doors: 2
Technical information
Engine displacement: 10,837 cc
Axle configuration
Tire size: 315/80 22.5
Front axle: Max. axle load: 8,000 kg; steering; tire tread left: 50%; tire tread right: 50%; suspension: leaf spring
Rear axle: twin tires; differential lock; max. axle load: 13,000 kg; tire tread left inner: 60%; tire tread left outer: 60%; tire tread right inner: 60%; tire tread right outer: 60%; reduction: hub reduction axles; suspension: air suspension
Weights
Unladen weight: 9,245 kg
Payload: 10,255 kg
Gross vehicle weight: 19,500 kg
Condition
Technical condition: good
Optical condition: good
Kfedpsxt Evzofx Ab Aea
Product safety
Manufacturer: Clean Mat Trucks B.V. Wageningsestraat 17 6673DB ANDELST, NL
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Постачальник
Примітка: Зареєструйтеся безкоштовно або увійдіть в систему, щоб отримати доступ до всієї інформації.
Зареєстровано з: 2003
Відправити запит
Телефон & Факс
+31 488 2... оголошення
Ваше оголошення було успішно видалено
Виникла помилка






























