Правила ринку
Тільки конкретні пропозиції
Вносьте до бази даних лише конкретні пропозиції. На жаль, оголошення, які складаються лише зі слоганів на кшталт "всі типи транспортних засобів xy", не можуть бути активовані. В одному оголошенні має бути запропонований або один конкретний автомобіль, або фіксований пакет з декількох автомобілів. Комплексна реклама вимагає чіткого опису транспортних засобів, що входять до нього, у рекламному тексті. Однак досвід показує, що реклама окремих транспортних засобів привертає значно більше уваги, ніж реклама пакетів транспортних засобів.
Оголошення завжди зі змістовним технічним описом
Дайте вашим оголошенням на TruckScout24 змістовний опис. Розміщення оголошень без технічних даних у нас неможливе.
Анонімні оголошення та оголошення за номерами скриньок неможливі
Вкажіть своє повне ім'я та адресу в профілі продавця. Анонімні оголошення, на жаль, у нас неможливі. Приватні одноразові продавці можуть приховати свою вулицю та номер будинку, якщо бажають.
Відсутність у тексті реклами номерів телефонів/факсів та адрес електронної пошти.
Реклама не повинна містити номерів телефонів, факсів, мобільних телефонів та адрес електронної пошти. Ваші контактні дані автоматично генеруються з особистого кабінету клієнта, а також відображаються в готовому оголошенні. Тому не обов'язково вказувати свої контактні дані в тексті оголошення.
Відсутність інтернет-адрес в рекламі
Опис та зображення ваших оголошень не повинні містити жодних інтернет-адрес.
Відсутність посилань на інші рекламні оголошення
Реклама не може містити посилань на інші рекламні оголошення провайдера. Крім того, посилання на інтернет-магазини постачальника та інші торгові або аукціонні платформи не допускаються.
Транспортні засоби, оголошені як приватні оголошення, не можуть брати участь в аукціоні.
Видалення проданих товарів
Будь ласка, негайно видаліть або призупиніть продані товари. Ми завжди намагаємося підтримувати нашу базу даних в актуальному стані. Тому об'єднання автомобілів вкрай небажано і заборонено AGB.
Відсутність нового завантаження після видалення оголошення
Не допускається негайне завантаження раніше видалених оголошень з міркувань спотворення конкуренції.
Відсутність логотипів у вигляді зображень транспортних засобів або на зображенні транспортного засобу
Не використовуйте логотипи компаній як зображення транспортних засобів. Розміщення логотипів компаній на зображеннях транспортних засобів також заборонено.
Тільки зображення, які ви маєте право використовувати
Аналогічно, фотографії виробників, авторські права на які належать самому виробнику, або фотографії конкурентів можуть бути завантажені тільки з письмового дозволу відповідного правовласника.
Немає зображень-заповнювачів
Рекламні зображення, які містять лише "фото для підписки" або подібні, неможливі.
Не копіюйте тексти конкурентів
Просимо Вас самостійно підготувати технічні описи Ваших об'єктів, що виставлені на продаж. Копіювання текстів і частин текстів з оголошень інших продавців заборонено і зазвичай приносить тільки неприємності, яких ви не хочете мати.
Відсутність переліку ключових слів/пошукових термінів у рекламних оголошеннях
Надавайте лише відповідні технічні описи відповідних транспортних засобів. Використання ключових слів або списків пошукових слів не є можливим. Також не можна розміщувати рекламу інших транспортних засобів, продуктів, витратних матеріалів або загальну рекламу.
Відсутність назв компаній та повторів слів у заголовку реклами
Забороняється згадування власної назви компанії, а також повтори слів у заголовку реклами. Виробники не підпадають під дію цього положення.
Виберіть правильну категорію транспортного засобу
Просимо також у власних інтересах подбати про те, щоб розміщувати свої оголошення у правильних категоріях.
Без реклами за 1 євро
Будь ласка, не вказуйте в оголошеннях ціни в 1 євро. Оголошення, в яких ціна покупки становить 1 євро (також як FP або VB), не будуть активовані. Якщо Ви не бажаєте вказувати ціну, будь ласка, залиште поле ціни порожнім при введенні. Після цього для Вашого оголошення автоматично відображається примітка "Інформація про ціну".
Відсутність рекламних заголовків
Вказуйте змістовну інформацію в позначенні машини / типу транспортного засобу, а також виробника та моделі, і не використовуйте рекламні формулювання. Тільки так ваші оголошення зможуть знайти потенційні покупці за допомогою функції пошуку.
Контактні телефони в контактній інформації
Надаючи свої контактні дані, обов'язково вказуйте номер телефону для зв'язку.
Відсутність множинної реклами
Не публікуйте один і той самий матеріал більше одного разу.