Рефрижераторне/заморожене транспортуванняSchmitz Cargobull
SKO 24 5x Vleeshaken Rohrbahnen Fleisch Carrier...
Рефрижераторне/заморожене транспортування
Schmitz Cargobull
SKO 24 5x Vleeshaken Rohrbahnen Fleisch Carrier...
VB додається ПДВ
13 500 EUR
(16 335 EUR брутто)
рік випуску
2014
Стан
Вживаний
Місцезнаходження
Saasveld 

Зображення показують
Показати карту
Основні дані
- Позначення:
- Рефрижераторне/заморожене транспортування
- виробник:
- Schmitz Cargobull
- рік випуску:
- 2014
- Стан:
- вживаний
Ціна та місцезнаходження
VB додається ПДВ
13 500 EUR
(16 335 EUR брутто)
- Місцезнаходження:
- Saasveld, Нідерланди
Зателефонувати
Технічні деталі
- Конфігурація осей:
- 3 осі
- Колісна база:
- 8 910 мм
- Довжина вантажного відсіку:
- 13 400 мм
- Ширина вантажного відсіку:
- 2 500 мм
- Висота вантажного відсіку:
- 2 650 мм
- Перша реєстрація:
- 09/2014
- Підвіска:
- повітря
- Колір:
- білий
- Обладнання:
- ABS
Деталі пропозиції
- ID оголошення:
- A202-56-695
- Референсний номер:
- 060395
- оновлення:
- останній раз 10.10.2025
Опис
= Additional options and accessories =
- Aluminum floor
- EBS (Electronic Braking System)
- Rear doors
- Refrigeration/freezing unit
Fgjdpfjxmg S Djx Abvoh
- Air suspension
- Disc brakes
- Toolbox
= Remarks =
Schmitz SKO 24
Year of manufacture: 2014
Meat hanging/meat/rail systems/meat rails
Carrier Vector 1950 MT: 22,109 diesel hours, 5,299 electric hours
Aluminum floor
Schmitz axles - disc brakes
APK/TUV valid until 01-2026
Refrigeration unit brand: Carrier
= Further information =
Axle configuration
Brakes: Disc brakes
Suspension: Air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9,000 kg; Tire tread left: 30%; Tire tread right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9,000 kg; Tire tread left: 30%; Tire tread right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9,000 kg; Tire tread left: 50%; Tire tread right: 30%
Dimensions
Dimensions (L x W): 1400 x 260 cm
Weights
Unladen weight: 9,181 kg
Payload: 32,819 kg
Gross vehicle weight (GVW): 42,000 kg
Functional
Temperature control: 29°C to -29°C
Refrigeration engine: Diesel and electric (23,064 operating hours diesel; 5,866 electric)
Maintenance, history and condition
APK (general technical inspection): valid until 01.2026
Damage: none
Identification
Registration: ON-47-KT
Further information
Contact John Hesselink or Christel Hesselink for more information.
= Company information =
Contact us for more information!
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
- Aluminum floor
- EBS (Electronic Braking System)
- Rear doors
- Refrigeration/freezing unit
Fgjdpfjxmg S Djx Abvoh
- Air suspension
- Disc brakes
- Toolbox
= Remarks =
Schmitz SKO 24
Year of manufacture: 2014
Meat hanging/meat/rail systems/meat rails
Carrier Vector 1950 MT: 22,109 diesel hours, 5,299 electric hours
Aluminum floor
Schmitz axles - disc brakes
APK/TUV valid until 01-2026
Refrigeration unit brand: Carrier
= Further information =
Axle configuration
Brakes: Disc brakes
Suspension: Air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9,000 kg; Tire tread left: 30%; Tire tread right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9,000 kg; Tire tread left: 30%; Tire tread right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9,000 kg; Tire tread left: 50%; Tire tread right: 30%
Dimensions
Dimensions (L x W): 1400 x 260 cm
Weights
Unladen weight: 9,181 kg
Payload: 32,819 kg
Gross vehicle weight (GVW): 42,000 kg
Functional
Temperature control: 29°C to -29°C
Refrigeration engine: Diesel and electric (23,064 operating hours diesel; 5,866 electric)
Maintenance, history and condition
APK (general technical inspection): valid until 01.2026
Damage: none
Identification
Registration: ON-47-KT
Further information
Contact John Hesselink or Christel Hesselink for more information.
= Company information =
Contact us for more information!
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Постачальник
Примітка: Зареєструйтеся безкоштовно або увійдіть в систему, щоб отримати доступ до всієї інформації.
Зареєстровано з: 2010
Відправити запит
Телефон & Факс
+31 74 20... оголошення
Ваше оголошення було успішно видалено
Виникла помилка