Напівпричіп з низьким завантаженням
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen

рік випуску
2024
Стан
Вживаний
Місцезнаходження
Dortmund Німеччина
Напівпричіп з низьким завантаженням Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Напівпричіп з низьким завантаженням Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Напівпричіп з низьким завантаженням Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Напівпричіп з низьким завантаженням Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Напівпричіп з низьким завантаженням Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Напівпричіп з низьким завантаженням Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
more Images
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Зображення показують
Показати карту

Основні дані

Позначення:
Напівпричіп з низьким завантаженням
Виробник:
Faymonville
Модель:
MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-hyd. Rampen
Рік випуску:
2024
Стан:
вживаний

Ціна та місцезнаходження

Місцезнаходження:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland Німеччина
Зателефонувати

Технічні деталі

Маса без навантаження:
10 730 кг
Максимальна вага навантаження:
38 770 кг
Загальна вага:
49 500 кг
Конфігурація осей:
3 осі
Перша реєстрація:
07/2024
Довжина вантажного відсіку:
9 300 мм
Ширина вантажного відсіку:
2 540 мм
Висота вантажного відсіку:
860 мм
Підвіска:
повітря
Розмір шини:
235/75 R 17,5 3PMSF
Колір:
сірий
Обладнання:
ABS

Деталі пропозиції

ID оголошення:
A179-03-621
Референсний номер:
895
Оновлення:
останній раз 04.12.2024

Опис

Gooseneck:
-Gooseneck with beveled corners at the front 45° and with rear bevel of approx. 750 mm x 10°
-3 pairs of lashing rings
-Hardwood decking 30 mm thick

Loading area in extendable version:
Nodpfx Afevcpageledd
-Loading surface in extendable version with rear slope of approx. 1,000 mm x 8°
-6 pairs of lashing rings can be folded outwards
-3 pairs of lashing rings can be folded outwards
-1 pair of lashing rings lying in the front of the cargo bed
Cut-outs in the outer frame of the cargo bed for attaching lashing straps
-Hardwood flooring approx. 48 mm thick, checker plate flooring over the axles

Two-part steel ramps:
-A pair of galvanized, two-part steel ramps, approx. 2,750 + 1,400 x 800 mm with approx. 48 mm thick hardwood decking
-Ramp with hydraulically folding and unfolding ramp sections, hydraulic lifting gear and hydraulically movable
-Maximum load per pair: approx. 40,000 kg

Axles and tires:
-BPW axles and suspension, 2 axles rigid, 1 axle self-steering
-Technical axle load: 12,000 kg
-Electro-magnetic reverse lock via reverse gear and can be activated manually
-Air suspension with lifting and lowering valve
-axle tool
-235/75 R 17.5 3PMSF
-TPMS tire pressure monitoring system

Paint finish:
-First-class and long-lasting corrosion protection of the standard shot-blasted welded frame guaranteed by a 2-component zinc dust primer
A high-quality 2-component top coat in one color in MB 7350 nova grey

Accessories included:
-One spare wheel with holder in front of the bulkhead
-2" kingpin
-One galvanized steel bulkhead approx. 400 mm high
-Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
-4 wheel chocks with holder on the bulkhead
-One bracket for rotating beacon at the rear of the trailer
-Mounting in the rear area of the gooseneck for ALU trailer lights
-Galvanized folding supports under the bevel of the cargo bed
-Cover plates to bridge the space between the ramps and the cargo bed
-White reflective tape in accordance with EU regulations on the sides, on the extension and red at the rear
-Electric hydraulic unit at the rear, under the cargo bed
-On the gooseneck and on the ramps on the left and right a holder for the warning signs including socket
-Control valves for the ramps mounted on the right-hand side of the trailer
-ALU drop sides and rear wall can be plugged onto the gooseneck, approx. 2,440 x 400 mm
-The rear, galvanized stanchions are removable Length of the body approx. 2,560 mm
-Four warning signs, extendable by approx. 400 mm, approx. 423 x 423 mm with one position light
-3 pairs of WADER container pockets in the loading area for a 20ft, 30ft or 40ft container
-6 pairs of stake pockets approx. 100x50 mm in the outer frame of the cargo bed
-Galvanized extensions, extendable by approx. 230 mm per side
-Square climbing rails 20 x 20 mm every 200 mm on the outer frame of the loading area slope
-A layer of sand painted onto the chequer plates, above the kingpin and the cargo bed to prevent slipping
-On the warning plates a holder for rotating beacon
-European reflector plates (red/yellow) at the rear of the trailer
-Speed stickers 80 km/h at the rear and on both sides
-Load manometer to determine the axle loads including load diagram
-HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame
-Complete steel construction shot-peened, then the defined visible surfaces coated in
Metallization with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminium 15%) hot-finished

Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.

Постачальник

Зареєстровано з: 2007

70 Оголошення онлайн

Зателефонувати

Відправити запит

земляus 
Німеччина
Австрія
Швейцарія
Сполучені Штати Америки
Сполучене Королівство
Франція
Бельгія
Іспанія
Мексика
Італія
Нідерланди
Польща
Російська Федерація
Білорусь (Республіка Білорусь)
Україна
Естонія
Туреччина
Нова Зеландія
Ірландія
Чеська Республіка
Данія
Фінляндія
Швеція
Норвегія
Люксембург
Греція
Литва
Латвія
Ісландія
Португалія
Бразилія
Венесуела
Аргентина
Угорщина
Словаччина
Румунія
Молдова
Словенія
Сербія
Чорногорія
Албанія
Хорватія
Болгарія
Північна Македонія
Боснія і Герцеговина
Ізраїль
Єгипет
Марокко
Індія
Індонезія
Південна Корея
Японія
Таїланд
Малайзія
Вʼєтнам
China
Тайвань
Іран
Бангладеш
Не вдалося надіслати запит. Будь ласка, спробуйте пізніше.

Телефон & Факс

+49 231 9... оголошення