Напівпричіп з низьким завантаженнямFaymonville
5-A-Tele-Semi-Halbachsen-Twinaxle-Rampen
Напівпричіп з низьким завантаженням
Faymonville
5-A-Tele-Semi-Halbachsen-Twinaxle-Rampen
фіксована ціна додається ПДВ
218 800 EUR
(260 372 EUR брутто)
рік випуску
2024
Стан
Вживаний
Місцезнаходження
Dortmund 

Зображення показують
Показати карту
Основні дані
Ціна та місцезнаходження
фіксована ціна додається ПДВ
218 800 EUR
(260 372 EUR брутто)
- Місцезнаходження:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

- оренда:
- можливо
Зателефонувати
Технічні деталі
- Маса без навантаження:
- 17 450 кг
- Максимальна вага навантаження:
- 68 650 кг
- Загальна вага:
- 85 000 кг
- Конфігурація осей:
- 3 осі
- Перша реєстрація:
- 03/2024
- Довжина вантажного відсіку:
- 9 400 мм
- Ширина вантажного відсіку:
- 2 740 мм
- Висота вантажного відсіку:
- 850 мм
- Розмір шини:
- 245/70 R 17.5
- Колір:
- сірий
- Обладнання:
- ABS
Деталі пропозиції
- ID оголошення:
- A164-94-836
- Референсний номер:
- 881
- Оновлення:
- останній раз 21.11.2025
Опис
Gooseneck:
-Gooseneck in SNT design to optimize the loading area length, length approx. 3,700 mm, rear with bevel approx. 1,000 mm x 10°
Cargo bed:
-Loading area in extendable design with Super-Grip rubber coating over the axles, length approx. 9,400 mm with bevel at the rear approx. 500 mm x 10°
-One recess in the loading area and protruding into the chamfer to accommodate the excavator dipper stick approx. 3950 x 780 x 370/450 mm
-Pneumatic locking with conical locking pin and reinforced locking positions
Axles and tires:
Semi-axles type TWINAXLE II, independent wheel suspension, 1st axle self-steering, all other axles hydro-mechanically forced steered
-1st axle with electro-magnetic reverse lock via reverse gear and manual activation
-Technical axle load: 12,000 kg
-Hydraulic axle compensation
-Hydraulic cylinder with shut-off valves
-Tires: 245/70 R 17.5 3PMSF dual tires
Two-piece steel ramps:
-A pair of two-piece steel ramps with a length of approx. 4,650 mm and a width of approx. 900 mm
-With Super-Grip rubber coating
-Hydr. folding ramp tips
-Ramps can be moved individually hydraulically by approx. 235 mm outwards and approx. 215 mm inwards
Fully metallized:
-Complete HRM metallization (High Resistance Metallization)
-Complete steel construction shot-blasted, then hot-finished with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminum 15%)
Accessories:
-steel front panel, pluggable, approx. 400 mm high
-1 INOX tool box, one-piece, approx. 2,480 x 340 x 390 mm
-Round NATO socket on the front connection strip (Maeler & Kaege VG 96 917)
-3 kW electro-hydraulic unit for controlling the hydraulic processes, with the exception of hydraulic cable winches
-1 Spare wheel
-On the gooseneck 1 pair of plug-in ALU side panels, approx. 400 mm high, anodized
Nedpfx Ast Dpiyeansli
-One plug-in ALU rear panel on the gooseneck, approx. 400 mm high, anodized
-Approx. 40 mm thick hardwood covering over the gooseneck, checker plate covering over the kingpin
-Guide plate from the gooseneck for the saddle plate, approx. 500 mm wide
-4 brake shoes
-Mechanical seat posts with 2-speed gearbox and crank
-JOST module B - static test load = 50,000 kg
-Approx. 50 mm thick hardwood flooring on the loading area, checker plate flooring over the axles
-Locking of the cargo bed with conically welded locking profiles every 250 mm, including pretensioning plate
-1 Sliding intermediate table, approx. 300 mm wide
-Widenings extendable by approx. 230 mm per side
-1 Pair of hydraulic rear supports
-Central lubrication system
-Cable remote control operated via pushbuttons, with track-in control of the axles
-Radio remote control
Rubber floor "Super Grip" 25 mm and sheet metal floor
Square climbing rails 20 x 30 mm
WABCO Smart Board System
Square climbing rails 20 x 30 mm, approx. every 200 mm on the outer frame of the ramp
4 warning signs, approx. 423 x 423 mm, extendable by approx. 1,000 mm, incl. 2 position lights and brackets for rotating beacon
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
-Gooseneck in SNT design to optimize the loading area length, length approx. 3,700 mm, rear with bevel approx. 1,000 mm x 10°
Cargo bed:
-Loading area in extendable design with Super-Grip rubber coating over the axles, length approx. 9,400 mm with bevel at the rear approx. 500 mm x 10°
-One recess in the loading area and protruding into the chamfer to accommodate the excavator dipper stick approx. 3950 x 780 x 370/450 mm
-Pneumatic locking with conical locking pin and reinforced locking positions
Axles and tires:
Semi-axles type TWINAXLE II, independent wheel suspension, 1st axle self-steering, all other axles hydro-mechanically forced steered
-1st axle with electro-magnetic reverse lock via reverse gear and manual activation
-Technical axle load: 12,000 kg
-Hydraulic axle compensation
-Hydraulic cylinder with shut-off valves
-Tires: 245/70 R 17.5 3PMSF dual tires
Two-piece steel ramps:
-A pair of two-piece steel ramps with a length of approx. 4,650 mm and a width of approx. 900 mm
-With Super-Grip rubber coating
-Hydr. folding ramp tips
-Ramps can be moved individually hydraulically by approx. 235 mm outwards and approx. 215 mm inwards
Fully metallized:
-Complete HRM metallization (High Resistance Metallization)
-Complete steel construction shot-blasted, then hot-finished with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminum 15%)
Accessories:
-steel front panel, pluggable, approx. 400 mm high
-1 INOX tool box, one-piece, approx. 2,480 x 340 x 390 mm
-Round NATO socket on the front connection strip (Maeler & Kaege VG 96 917)
-3 kW electro-hydraulic unit for controlling the hydraulic processes, with the exception of hydraulic cable winches
-1 Spare wheel
-On the gooseneck 1 pair of plug-in ALU side panels, approx. 400 mm high, anodized
Nedpfx Ast Dpiyeansli
-One plug-in ALU rear panel on the gooseneck, approx. 400 mm high, anodized
-Approx. 40 mm thick hardwood covering over the gooseneck, checker plate covering over the kingpin
-Guide plate from the gooseneck for the saddle plate, approx. 500 mm wide
-4 brake shoes
-Mechanical seat posts with 2-speed gearbox and crank
-JOST module B - static test load = 50,000 kg
-Approx. 50 mm thick hardwood flooring on the loading area, checker plate flooring over the axles
-Locking of the cargo bed with conically welded locking profiles every 250 mm, including pretensioning plate
-1 Sliding intermediate table, approx. 300 mm wide
-Widenings extendable by approx. 230 mm per side
-1 Pair of hydraulic rear supports
-Central lubrication system
-Cable remote control operated via pushbuttons, with track-in control of the axles
-Radio remote control
Rubber floor "Super Grip" 25 mm and sheet metal floor
Square climbing rails 20 x 30 mm
WABCO Smart Board System
Square climbing rails 20 x 30 mm, approx. every 200 mm on the outer frame of the ramp
4 warning signs, approx. 423 x 423 mm, extendable by approx. 1,000 mm, incl. 2 position lights and brackets for rotating beacon
Оголошення було перекладено автоматично. Можливі помилки перекладу.
Постачальник
Примітка: Зареєструйтеся безкоштовно або увійдіть в систему, щоб отримати доступ до всієї інформації.
Зареєстровано з: 2007
Відправити запит
Телефон & Факс
+49 231 9... оголошення
Ці оголошення також можуть вас зацікавити.
мала оголошення
Andelst
1 848 km
Напівнавантажувач з низьким завантаженням
NooteboomOSD-50-04-V EXTENDABLE SEMI DIEPLADER/TIEFLADER...
NooteboomOSD-50-04-V EXTENDABLE SEMI DIEPLADER/TIEFLADER...
мала оголошення
Andelst
1 848 km
Напівнавантажувач з низьким завантаженням
DansonHLB45 2-AXEL EXTENDABLE SEMI DIEPLADER/TIEFLADE...
DansonHLB45 2-AXEL EXTENDABLE SEMI DIEPLADER/TIEFLADE...
мала оголошення
Raalte
1 811 km
Напівнавантажувач з низьким завантаженням
NooteboomMCO 85-06 V/Z
NooteboomMCO 85-06 V/Z
мала оголошення
Renswoude
1 861 km
Напівнавантажувач з низьким завантаженням
Faymonville| MEGA SEMI | LOW LOADER | WHEEL LOADER | 77 C...
Faymonville| MEGA SEMI | LOW LOADER | WHEEL LOADER | 77 C...
мала оголошення
Bergschenhoek
1 930 km
Низькорамний напівпричіп
NOOTEBOOMOSD-44 3 Axle lowloader Extandable 44Ton
NOOTEBOOMOSD-44 3 Axle lowloader Extandable 44Ton
Ваше оголошення було успішно видалено
Виникла помилка





























































































